Siófok  •  9.9 kn       

Keszthely  2.9  •  3 kn       

Balatonfüred  4.6  •  9.6 kn       

Balatonboglár  4.5  •  10.1 kn       

Orfű  •  8 kn       

Velencei-tó  2.7  •  10.4 kn       

Tiszafüred  4.4  •  3.9 kn       

Mályi-tó  5.1  •  0.4 kn       

2024. április 19., péntek

Feel Alive Helly Hansen

Ez a cikk több mint egy éve frissült legutóbb. Elképzelhető, hogy a benne szereplő információk mára elavultak, vagy az esetleg megadott hivatkozások már nem működnek, vagy már más tartalomra mutatnak mint a megjelenés időpontjában.

Feel Alive Helly Hansen

Feel Alive Helly Hansen

Mikor érezted utoljára igazán át, hogy életben vagy? Egy hegycsúcson, esetleg az óceán közepén? Vagy amikor esőcseppek peregtek az arcodon? A Helly Hansen, a hegyimentők és professzionális síelők vezető márkája átérzi azokat a pillanatokat, amikor tényleg elemünkben érezzük magunkat.  A márka idén ősszel induló új, globális kampánya, az “Alive since 1877” nem csak arra inspirálja az embereket, hogy többet mozogjanak a szabadban, hanem a Helly Hansent kezdetektől fogva meghatározó célját is tükrözi: olyan professzionális ruhákat gyártani, amelyekben a legnagyobb biztonságban és kényelemben sportolhatunk.

Az új kampány inspirációját több mint 50.000 professzionális síelő és hegyimentő tapasztalata adta, akik minden nap Helly Hansent viselnek, és hivatásuk során nap mint nap veszélyes helyzeteket élnek át annak érdekében, hogy a síterepek mások számára is biztonságosak legyenek.  A kampány számos platformon, így a közösségi médiában, reklámfelületeken és inspiráló videókban ragadja meg az „alive” életérzést. 

Feel Alive film: https://youtu.be/RUi3UVO0Nik

“Norvég hazánkból indulva a Helly Hansen 1877-es indulásától fogva mindig arra törekedett, hogy olyan professzionális szintű ruházatot tervezzen, amelyben biztonságosan hódolhatnak a mozgás szenvedélyének. Ebben a szezonban több mint 50 000 professzionális síelő, több mint 200 síterepről és hegyi túráról szavaz bizalmas a Helly Hansen ruháknak,” – mondta Erik Burbank, a Helly Hansen marketingigazgatója.” Ezek az emberek mindennap a legcsodálatosabb, egyben legveszélyesebb természeti körülmények között dolgoznak. Egyedülálló kapcsolatunknak köszönhetően egyre innovatívabb és stílusosabb termékeket tervezünk, és minden termékünket a profik szellemisége határozza meg. A Helly Hansen Alive kampánya az elképesztő szabadtéri kalandokat átélő profikat ünnepli.

Ösztönözni és motiválni szeretnék a fogyasztókat, és tájékoztatni őket arról, hogy a professzionális szintű viselet segít nekik a pillanatok biztonságos átélésében. A novemberben induló,  #feelalive hashtaggel ellátott közösségi média-aktivációban a márka rajongói indulhatnak. A közreműködők #feelalive pillanatokat bemutató, személyes, inspiráló képeik megosztásával válogatott Helly Hansen termékeket nyerhetnek.

Az új felület 2016. október 27-től elérhető a www.hellyhansen.com/alive címen.

Néhány szó a Helly Hansenről:

A Helly Hansent 1877-ben alapították Norvégiában, és ma is olyan professzionális öltözeteket gyárt, amelyek segítenek az embereknek a túlélésben és abban, hogy igazán átéljék a sportolás pillanatait. A legszélsőségesebb időjárási körülmények között nyert tapasztalatok alapján a vállalat számos innovatív terméket vezetett be elsőként a piacra, köztük a világ első vízhatlan anyagát majdnem 140 évvel ezelőtt. Nagy áttörést jelentett még az első polár szövet bemutatása az 1960-as években, majd 10 évvel később az első LIFA® Stay Dry technológiával készült technikai aláöltözet bevezetése, napjainkban pedig a díjnyertes H2Flow hőmérséklet-szabályozó technológiával határozza meg az iparágat.

A Helly Hansen világelső a technikai vitorlás- és síruhák forgalmazásában. A márka öltözeteit több mint 50 000 professzionális síelő viseli, a hegymászók, válogatott versenyzők, olimpikonok kedvelt viselete, és a világ több mint 200 síterepén és hegyi túra programján megtalálható.

A Helly Hansen felsőruházatai, aláöltözetei, sportruházati termékei és cipői jelenleg a világ több mint 40 országában kaphatóak, és egyaránt népszerűek a professzionális sportolók és a hobbi kirándulók körében. Ha többet szeretne megtudni a Helly Hansen legújabb kollekcióiról, látogasson el a www.hellyhansen.com oldalra.

Az MKB nyakán marad a balatoni flotta? Előző

Az MKB nyakán marad a balatoni flotta?

Éld át a hegyek hangulatát ajándék Helly Hansen síbelépőjével Következő

Éld át a hegyek hangulatát ajándék Helly Hansen síbelépőjével